החלפה והחזרת מוצרים


מדיניות החזרה והחלפת מוצרים

אצלנו ב JOSH אנו גאים מאוד בעיצוב ובאיכות של מוצרינו. JOSH  מספקים עיצובים המיוצרים בעבודת יד על ידי אומנים מיומנים המשתמשים בחומרי גלם האיכותיים ביותר ובגימורים מוקפדים עם דגש על הפרטים הקטנים. יחד עם זאת, דבר לא חשוב לנו יותר מאשר שביעות הרצון הגבוהה ביותר של לקוחותינו. 

אם בכל זאת בוחר הלקוח לבטל את הזמנתו ניתן לבצע זאת בתנאים הבאים:

כל עוד לא נאספו המוצרים על ידי הלקוח או נשלחו על ידי החברה אל הכתובת שנמסרה על ידי הלקוח.

במידה והמוצר נשלח לכתובת שנמסרה ולא נעשה בו שימוש והוא שלם באריזתו המקורית.

ביטול ההזמנה יעשה בדרך הבאה:

יש להודיע על ביטול ההזמנה לכתובת דו"אל: sales@josh-design.com  או על ידי שיחת טלפון / הודעה למס': 052-4499809 
יש לציין מס' הזמנה, שם הקונה ובאילו מוצרים מדובר. 

מוצרים בהתאמה אישית

אלא אם כן צוין אחרת, כל מכירות המוצרים שהוזמנו בהתאמה אישית אינן ניתנות להחזר כספי מרגע שההזמנה בוצעה. לאחר שהמוצרים בהתאמה אישית מוזמנים באופן מקוון, בטלפון או בחנות, ינתנו 24 שעות לשנות או לבטל את ההזמנה. 

ב JOSH מקבלים החזרים עבור כל מוצר בהזמנה מיוחדת שנמצא עם קבלתו פגום בחומר או בעבודה. ניתן להחזיר מוצר פגום להחלפה ולא להחזר כספי. הוכחת רכישה נדרשת תמיד לקבלת החזר, החלפה או אשראי בחנות. עם ההחזרה, פריטך ייבדק ויונפקו החלפות, החזרות ו / או זיכויים תמורת מחיר הרכישה בלבד. דמי משלוח אינם ניתנים להחזר כספי למעט סחורה פגומה או לקויה. עליכם להודיע ​​למחלקת שירות הלקוחות שלנו תוך 24 שעות על כל פגם. 

מוצרי דקורציה, תאורה ושוברי מתנה

ניתן להחזיר או להחליף מוצרי דקורציה, תאורה ושוברי מתנה במצבן המקורי (לא מנוצל / לא נפתח / לא שטוף) תוך 14 יום מיום הרכישה ומלווה בהוכחת הרכישה. כל החזרות / החלפות כפופות לאישור JOSH. דמי משלוח אינם ניתנים להחזר כספי למעט סחורה פגומה או לקויה וייתכן כי יש להחיל דמי ביצוע מחדש כל מקרה לגופו. 

הזמנות מותאמות אישית.

הזמנות מיוחדות ומותאמות אישית, מוזמנות לפי מפרט הלקוח ויוצאות לייצור מייד עם ההזמנה. לא ניתן לבטל, לשנות, להחזיר או להחזיר פריטים אלה בכל עת. 

מבצעי מכירות חיסול

פריטי מכירה וחיסול סופיים שנרכשו נחשבים למכירה סופית והם אינם ניתנים להחלפה או החזרה. 

כאשר המוצר מגיע פגום

אנו ו / או שותפי הייצור שלנו בודקים בזהירות כל פריט לפני המשלוח, וגם מבקשים את הבדיקה שלך עם המסירה. עליכם להודיע ​​לשירות הלקוחות של JOSH תוך 24 שעות מקבלת המשלוח בטלפון על מנת שנוכל להחליף את הרכישה שלכם במהירות האפשרית. נידרש לספק צילום של הנזק והאריזה, ולשלוח אלינו את התמונות, ניתן גם בדוא"ל לכתובת sales@josh-design.com .

פריטים שנשלחו ל JOSH ללא מספר אישור להחזר שהונפק על ידי מחלקת שירות הלקוחות שלנו לא יתקבלו ויוחזרו אל הלקוח על חשבונו. 

לתשומת לבך: יידרשו עד 14 ימי עסקים לבדיקת מוצר פגום. 

טיפול במוצר להחזרה

החזרים כספיים יחויבו בשיטת התשלום המקורית בניכוי כל דמי משלוח.

הלקוח אחראי לתשלום עבור עלויות המשלוח שלו עבור החזרת הפריטים שאינם פגומים. עלויות המשלוח אינן ניתנות להחזרה. אם יתקבל החזר, תופחת עלות המשלום מסכום ההחזר. 

תמחור וזמינות מוצר

כל המחירים בחנויות, בקטלוגים, בשיווק ובאינטרנט הם במטבע שקל חדש וכפופים לכל המיסים החלים על פי החוקים המקומיים. זמינות, מחירים ומחירי משלוח עלולים להשתנות. 

JOSH אינם אחראים לעיכובים במשלוח סחורות עקב עיכובים בייצור, מלאי בהישג יד, זמינות של חומרים, עיכובים בהובלה או כל גורם אחר שאינו בשליטת JOSH. במידה וסחורה כלשהי אזלה במלאי והמסירה תתעכב או שהסחורה כבר לא זמינה, JOSH יציעו ללקוח את היכולת לרכוש תחליף או לבטל את העסקה.

פריטים בהזמנה מראש

אנו מאפשרים לאורחים להזמין מראש מוצרים שאינם במלאי אך עם חידוש צפוי בעתיד הקרוב. ניתן לרכוש מוצרים אלה מראש באמצעות תהליך התשלום הרגיל שלנו, וההזמנה שלך תשלח בתאריכים המפורטים תחת המוצר הבודד. לידיעה, ישנה אפשרות מסוימת שתאריך האספקה של מוצרים בהזמנה מראש ישתנה. אם מוצר לא נשלח בטווח תאריכי האספקה הצפוי המצוין בהזמנתך, אנו מאפשרים ללקוח לבטל את הזמנתו.

מדיניות אחריות

JOSH מתחייבים בפני הרוכש המקורי כי כל המוצרים יהיו ללא פגמים בחומר ובעבודה. אנא שימו לב כי וריאציות מסוימות בגודל, צבע, גימור ומרקם הם סימני ההיכר של מוצרים ומוצרים בעבודת יד המיוצרים מחומרים טבעיים ואינם נחשבים לקויים. JOSH היא קמעונאית מורשית של חלק מהמוצרים שבאתר שלנו ולא של היצרן ולכן מוגבלים לאחריות והמדיניות שנקבעו על ידי יצרן המוצר. האחריות אינה מכסה בלאי רגיל, שימוש לא נכון, שימוש לרעה, הזנחה, חוסר תחזוקה מונעת, השפעות טבעיות על הסביבה על ריהוט מעץ מלא, התקנה לא תקינה או בעיות אחרות הנגרמות על ידי משתמש קצה. שום אחריות לא ניתנת לעמידות השימוש  לאורך חיי המוצר היות ותנאי השימוש משתנים מאוד. ל JOSH לא ייקבע כל נזק מפגיעה כתוצאה משימוש במוצרים שלנו.